onsdag 30 juli 2008

Shoe-cookie till Karin & Sara!


Idag har det inte blivit nåt bakande.
Har spenderat större delen av dagen framför datorn.
Datorn stängde av sig själv, vet inte varför, den har aldrig gjort så förr...
Har som vanligt inte gjort back-up på allt så var mycket lycklig när den
satte igång igen, i och för sig fick jag trycka på knappen 3 gånger utan att det
hände nåt. Borde göra lite säkerhetskopior tror jag...

Dessa fina kakor hittade jag på nätet.
Passar extra bra till Karin & Sara.
Galna i skor båda två!

3 kommentarer:

Karin sa...

Sånna måste vi baka nästa gång vi ses!! :) Idag går jag på semester, sista skälvande timmarna på jobbet nu... När åker ni till Skåne?

Carolina Sins sa...

Vi åker den 12 augusti och kommer hem den 16:e.
Ska bli kul!
Åker ni til Italien imorgon?
Isåfall, hoppas ni får det mysigt där! Kram

Sara sa...

Åh, så fina! Macarones är också vääääldigt goda. Nu är jag i Östersund. Kommer tillbaka den 4:e. Hör av mig! Kram