onsdag 9 juli 2008

Glassdags!




Som jag skrev tidigare så är min glassfavorit i sommar mintglassen med mörka chokladbitar i från GB och som
man köper löst som kulglass. En annan favorit är Sias ekologiska jordgubbsglass men som jag inte sett på
länge : ( kanske har den utgått. Kvar finns iallafall vanilj och blåbär som också är goda.

En rolig nyhet som bör provas om man gillar citron och lakrits är Sias citron/lakritsglass. Mycket god!

Nytt från Arla är Yoggi yogurt med jordgubb/vanilj/lakrits.
Hur smakar egentligen kombinationen jordgubb/lakrits?
Kanske vågar jag prova. Annars är min favorit-godis-yogurt delikatessyogurten med smak av mjölkkola.
Låter galet jag vet, men den är jättegod, lite som en efterrätt!

Så mycket frestelser så här på sommaren men svalka sig behöver man ju göra, i sol som regn...

Inga kommentarer: