tisdag 22 juli 2008

Fruktigt



Inga kan rea-shoppa såsom jag och Sara.
Rea i all ära men när vi menar rea att tala om så är det oftast halva-rea-priset vi talar om. Annars inga riktiga fynd.
Är det så billigt så sänker man både krav och behov...
För att nämna några rea-fynd kan säga att jag handlat diskbänk på rea på Ikea och kanske det märkligaste, vin på Systembolaget.

Idag shoppades ett litet päron som ska tjäna som skärbräda.
Från Hemtex och givetvis på rea, 70%
På temat frukt hittade jag den fina äppelkoppen med bladfat finns hos Designonline.se och är gjord av designgruppen De fyra.


Svart skål från Höganäs nya serie Multi You. Tyckte att skålen inte såg riktigt svart ut och när jag kollade under den så stod det: Colour: Almost black. Bra namn på en färg tycker jag!
Sedan en liten vit glasskål från Orrefors.

Allt från Cervera som hade 70% eftersom de ska bygga om.

Godiset är Henriks finska lakrits som han förvarar farligt i skafferiet och där jag tjyvar lite då och då i hopp om att han inte ska märka nåt. Nu finns det bara 3 stycken kvar så det blir nog svårt att ta fler nu ...

Inga kommentarer: