torsdag 10 juli 2008

Lite roligare städ & tvätt!










Här kommer lite fina grejer som kan vara en bra och uppskattad? present åt pojkvänen kanske...
Boken "Städa" har jag inte läst men ser fin och färgglad ut, formgiven av Lotta Kuhlhorn.
De söta svamparna och diskborstarna kommer från Rice.
Min personliga favorit är zinklådorna att ha tvättmedel i. Får en romantisk bild av hur jag tvättar fina vita sängkläder
med spets och skopar ur tvättmedel ur lådan med den lilla skopan. Efter tvätt hänger jag det att torka utomhus samtidigt
som mina nonchalant vackra kläder jag bär blåser i vinden. På vägen in plockar jag ett fång vackra blommor också...
Hoppsan, hur man kan fantisera iväg på grund av en plåtburk och att ha tittat i för många tidningar med bra & arrangerade foton...
Burkarna och sakerna från Rice finns hos nublu.se

De fina plastkorgarna från Tubtrugs kan man ha till både tvätt och tidningar.
Mijövänligt tvättmedel från Ecover.
Svanenmärkt tvättmaskin från Cylinda.
Den bådårande rosa tvättmaskinen med inbyggd ho är från Smeg.

2 kommentarer:

Karin sa...

Det är så kul att läsa dina blogginlägg! Man märker när du har lite mer tid och lägger in mer :) Jag blir inspirerad och måste ägna min lunch åt att shoppa. Är ju absolut tvungen att ha nåt fint att ha tvättmedlet i!
Allt bra med dig?

Carolina Sins sa...

Ja, allt bra här!
Har varit ut i värmen och shoppat två nya krukor,
en i flätad korg och en i zink.