fredag 28 mars 2008

Tokyo!




Nu börjar jag få riktig resfeber!
På tisdag åker jag och Henrik till Tokyo. Ska bli hur spännande som helst!
Tror att jag kan bli helt galen i deras mönster, förpackningar, band och papper.
Har hittat en fin pappersbutik i Wallpapers Tokyoguide och en butik som säljer torkad frukt i enkla men eleganta förpackningar.
Däremot är jag extremt flygrädd och resan dit tar, ja, 15 timmar!
Måste hitta på nåt kul att sysselsätta mig med och har spenderat större delen av dagen idag till att leta efter små, trubbiga stickor som jag hoppas att jag får ha med mig på flygplanet.
Är lite orolig för maten också...
De äter ju en massa fisk och sånt men det gör ju inte jag...
Vi har hittat ett vegoställe och jag hoppas att det finns fler...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ooo var härligt. Ska bli spännande att se kort och höra om era upptåg när ni är hemma igen. Men 15 h flyg låter brutalt. Fast iof åker jag 12-13 h tåg när jag ska hem, Sverige är avlångt! Kram

Karin sa...

Mot Tokyo! Hoppas ni får en fantastisk resa! Håller med Wilda och ser fram emot se bilder och inspirationsmaterial.
Kram Karin

Carolina Sins sa...

Ja, det ska bli spännande!
Hoppas jag kan blogga lite från Tokyo också.
Så ni blir uppdaterade : )
Har kollat efter vegomatställen och det verkar finnas en del. Det är ju trots allt en storstad så det borde ju finnas veggosar där också.
Vi hörs när jag kommer hem,
Kram Carolina