torsdag 20 mars 2008

Påskpresent


Det har öppnat ett nytt chokladställe här i Uppsala, RC Chocolat. Köpte den här fantastiskt gulliga påskasken med chokladpraliner till Henrik. Jag har inget som helst tålamod trots att jag lovade mig själv att inte ge den med detsamma när jag kom hem utan skulle spara den till påsk. Givetvis så klarade jag inte det utan han fick den redan i tisdags.

Jag är ju galen i förpackningar, illustrationer och choklad men så här får det bli; pralinerna till Henrik och asken till mig.

2 kommentarer:

FRIDASFINA sa...

Åhh, jag känner igen stilen direkt, vad kul!! Den här superfina förpackningen har Cecilia Börjesson gjort! Hon gick i min klass på Beckmans! Kolla här så ser du mer: http://www.ceciliaborjesson.se//

Hon är grym! Hon har också jobbat/praktiserat på BAS! Nu är hon mamma-ledig till två nyfödda tvillingar och en treåring tror jag! / Frida

Carolina Sins sa...

Hej!
Tack för tipset!
Så kul att se lite vad andra gör också!
Ja, jag gillade verkligen förpackningen.
Den har nu hamnat i min inspirationssamling.