måndag 3 mars 2008

Klippt!


Ja, efter en nervös timme är jag alltså nyklippt!
Är alltid nervös innan, nästan som till en anställningsintervju och är sen nervös under hela
klippningen också, sitter där och är stel.
Tycker att jag har all anledning att vara det eftersom jag sällan blir bra...
Hur som helst så var jag till ett nytt ställe idag där frisörelever klipper.
När jag satt där med schampo i håret så tänkte jag;
"nästa gång blir det Toni & Guy, nästa gång blir det Toni & Guy..."
Okej, klippningen blev okej även om min dröm om den "snedklippta-ojämna-stripiga-luggen" uteblev...
Det är luggen som är det kritiska. Nu blev det en vanlig, lite halvstripig variant.
Ja, man kan väl säga att jag ser ut som vanligt...

Nu dags att göra lite vuxen-tråk-grejer; tvätta, lämna in blanketter, gå till banken, köpa rengöring till spisen...
Men först väntar två tidningar som kom med posten alldeles nyss!

5 kommentarer:

Karin sa...

Du måste lägga in en bild på nya frisyren så man får se!

Carolina Sins sa...

Hej!
Nu är du allt bra nyfiken!

Karin sa...

Ja det är klart! alltid kul med nya frisyrer... särskilt någon slags stripig spretig rak men ändå platt, hellång fast kanske ändå inte lugg :)

Carolina Sins sa...

Hade jag varit riktigt nöjd med frisyren hade jag kanske lagt upp en bild. Risken med den här frisyren är att ingen kommer att se nån skillnad och kanske tänka; "hur illa var det innan då"

Anonym sa...

Ögonvittne intygar att den nya frisyren är mkt fin :)