onsdag 20 februari 2008

Vad kan det blir av det här då?


"Du stickar och stickar men det blir ju aldrig nånting"
har en man i min närhet yttrat.
Visst det tar tid att sticka men det är faktiskt väldigt kul.
...och det blir visst nånting, snart...
Har flera pågående projekt men vill ändå iväg till
Yill & tyll för att inhandla mer garn.
En vårsjal får kanske bli nästa projekt.
Trots att jag har börjat på två tröjor, 2 pulsvärmare och två
sjalar med ett alltför svårt mönster. Har stickat en pulsvärmare
i spetsmönster av det gråa ekogarnet så
nu måste jag göra den andra också...
Vad det ska bli av de andra garnerna får vi se...
Sen måste jag ju lära mig virka också.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nästa gång jag traskar till Yll o tyll så ska jag skylla på den här bilden, den skapar garnbegär :) Tack för en trevlig dag! Nu ska jag plugga så det står härliga till, i allafall i teorin...

Karin sa...

Kom med fler inlägg hela tiden! Det är så kul att läsa!
Hoppas du får en jättetrevlig helg och att vi ses snart! Hälsa Henrik
Kram Karin

Carolina Sins sa...

Hej!
Det är så kul att några läser!
Trevlig helg!