torsdag 28 februari 2008

..lite garn till...igen!


Har idag (förutom att fota hus) varit en sväng till Yll & Tyll med Wilda.
Det finns två garnbutiker i Uppsala och rättvis som jag är var jag tvungen
att köpa två nystan i varje butik.
Vad ska det bli?
Fina färger iallafall!
Är ledig idag och skulle vårstäda tänkte jag men nu tror jag att jag får vara nöjd om jag hinner bädda sängen innan det är dags att lägga sig igen...
Har inte gjort nåt av det nyttiga jag tänkt göra idag...
Kommer hela tiden på en massa saker jag måste göra innan jag kan göra de mindre roliga...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mums. Lovely. Halleluja.

Karin sa...

oj oj oj va du ska sticka! eller blir det virka den här gången? Du kan ju få göra något till mig som varken kan sticka eller virka... eller i alla fall har förträngt hur man gör sen man fick lära sig på syslöjden i trean!