onsdag 27 februari 2008

Bokrea


All rea är bra rea.
Hade bestämt att jag inte skulle köpa några böcker på rean men det blev dessa två iallafall.
Vegoboken med det fåniga namnet "gott & grönt". Det är recept tagna från tidningen med samma namn som fanns ute för några år sen men som utgick efter nåt år. Det var lite synd för jag tyckte att det var en kul tidning med bra recept. Men nu har jag de alltså samlade i bokform!
Sedan, för att väga upp den gröna nyttigheten så blev det "Himmelska brownies" också. Ser hur gott ut som helst!
Funderar även på "Riddarbageriets söta" och på en barnbok som hade så fina illustrationer...

2 kommentarer:

Karin sa...

Jag shoppade oxo loss på bokrean! Fina kokböcker är klart roligast att köpa :)Kan varmt rekommendera
-Två systrars söta och
-Riddarbageriets söta.. Du kan ju gissa om det är nyttiga recept i dom :)

Carolina Sins sa...

Hej!
jag köpte "vinterns söta" precis innan jul. Den är väldigt inspirerande också!
Måste nog ta en tur till på bokrean...
Riddarbageriets har ju dessutom en sån fin förpackning.