fredag 29 augusti 2008

Hej!

Sen jag skrev sist har här hänt 4 saker:
1. Jag har blivit besatt av kaffemaskin+den nya konstformen latte art.
2. Lägenheten har berikats med ett gammalt spröjsat fönster som jag har målat och ställt i ett av våra "vanliga" fönster. Detta
har skapat stor förvirring hos vissa besökare som undrar varför det står "ett fönster i ett fönster"?
3. Jag har stort behov av en ny väska och har hittat en från Stella McCartney som ska vara på Rea nu i New York .
4. Jag är beredd att åtminstone för en stund avvika från mina färger; svart, grå, gräddvit och puderrosa för att sticka nåt i mörkblått.

3 kommentarer:

Karin sa...

Helt klart märker jag att det har hänt mycket!
Har du fått igenom köp av snygg kaffemaskin?
Helt rätt me fönster i fönster :) Vi skapar likadan förvirring i vår lägenhet då en ruta från det svart/vita golvet i hallen sitter fast en bit därifrån. Konst helt enkelt!
Väskan går säkert att beställa på nätet! det bara måste du göra om det är en snygg stella!
Dom har den kasnek på net-a-porter.
Konstigt det där med färgerna.. ville man inte just ha rosa och ljust grönt? nu känns inte det lika aktuellt längre fast det fortfarande ska vara sommar...

Carolina Sins sa...

Hej!
Ni ser ut att ha haft en fin-fin semester!
Måste in och kolla lite mer på bilderna på er blogg!

Ja, kaffemaskinen är på plats! Du får komma och prova!
Har mailat Le Sportsac och de skickar bara till USA och Canada :( Trodde att det var hela grejen med nätet att man kunde shoppa och skicka över hela världen...

Sara sa...

Då kan jag tipsa om följande adress: http://www.myus.com/
Man skaffar helt enkelt en adress i USA och så fixar de med vadaretransport. Har inte provat men kanske något att gå ihop om...