måndag 7 september 2009

Helg & jul!



Nej, jag har inte blivit galen och plockat fram en massa julgrejer nu redan i september. Förra året höjde ju folk på ögonbrynen när jag tog fram grejerna i november och i min iver att ta fram allt så skapade jag ju ett "höstträd" i väntan på julen. Nu tog jag fram allt igen när en fotograf kom och fotade för tidningen Amelias julnummer. Den som spar han har tänkte jag när jag kom på att jag sparat den gamla grenen (förra årets höstträd) som jag nu kunde återanvända igen.

4 kommentarer:

Karin sa...

Det blev ju riktigt fint! Hoppas det blir bra i tidningen oxo! Hur gick fotograferingen? Hade du tomtedräkt ;)

Carolina Sins sa...

Ha, ha! Nä! slapp tomtedräkten. Det blev tunika, grå ylletröja och för att göra det mer vintrigt, en stickad sjal och pulsvärmare.

FRIDASFINA sa...

Nämen åh vad fint! Jag är en sån sucker för julen. När kommer tidningen ut? Då ska jag rusa och köpa! :-)

Carolina Sins sa...

Det kommer i julnumret, både kul och lite skrämmande på samma gång då jag är fotorädd... Detta blir en light-version av julen och handlar om mitt samlande av julkulor. I november får man ju sätta gång ordentligt med pepparkakshusbak, hyacinter och granris. Men nu först längtar jag till en riktig höst! Då finns ju både kastanjer och ekollon, hurra! (och möjligen återkommer "höstträdet" om längtan efter julen blir alltför stor"
;-)

Ps. Hoppas allt är bra!