söndag 20 september 2009

Coco Chanel




Nu var det ju evigheter sen jag skrev nåt igen!

I fredags var jag laddad för att gå och se filmen om Coco Chanel men i och med att man tydligen bor i en småstad så har den inte kommit hit än. Somnade istället framför Dirty Dancing, som i och för sig är en fantastisk bra film men var lite för trött där runt 22. Vaknade vid 01 med oborstade tänder och påklädd. H låg och sov och hade inte väckt mig. Tack för det... Igår vaknade jag pigg vid 07, gick upp stickade och lyssnade på Sommar på sr.se. Det var en bra start på lördagen.

2 kommentarer:

susanne sa...

Jag skulle se filmen i Söndags och var lika redo som du,blev oxå lika snopen...!

Sara sa...

Ville gå på den när jag var i Danmark men där hade den inte kommit ut och här verkar den ha slutat att gå...