torsdag 23 april 2009

Outside the box...




Den här veckan har jag lite av "chockat" mig själv genom att
1. Köpa en grön topp.
2. Göra armband plus hänge i guld.
Vanligtvis brukar jag använda silver när jag gör smycken men så hittade jag först det lilla ekollonet som jag tyckte var fint i guld, och så denna lilla rosett som bara fanns i guldfärg. De svarta stenarna är onyx. Så får det bli, får vänja mig lite.

Tröjan tvingade jag mig själv att köpa bara för att det var en sån fin färg, men på andra brukar jag tänka...Men, nej, den blir fin tänkte jag sen och slog till.
Ser ut som vilken tråkig T-shirt som helst här på bilden men är lite vidare upptill, halvlång och insydd så blir tajtare nertill. (För säkerhets skull blev det en i bekväma färgen svart också) (Det börjar bli tröttsamt men, ja, ekologisk är den också.)

1 kommentar:

Karin sa...

Den gröna toppen hade definitivt en fin och vårig färg så jag tycker du ska kasta dig ut och våga använda den :)
Det där armbandet var fantastikt fint!, får man köpa ett sånt? gillar ju rosetter och sånt fint :)