tisdag 10 mars 2009

Goodie-bag





Idag fick jag en mycket uppskattad goodie-bag av Linda som
var på visit på te & scones.

Violte & hemlagad apelsinmarmelad.

Underbara förpackningar med lakritspastiller och anistabletter.
Ser verkligen 1920-tal och art deco ut! Så fina och rejäla förpackningar
med frasigt papper på insidan också.

Vaniljstång som jag vill göra gräddig vaniljglass med.
Chokladkakor och praliner som ser ut att vara hämtade från en fransk film
men som är från Milano.

Tack, tack!

4 kommentarer:

Sara sa...

Goda och fina!

Linda Öhman sa...

Tack själv! Riktigt trevligt med afternoon tea, scones och härliga brownies!!

the lost feeling sa...

Ahh! Jag blir tokig. Hade din vän köpt allt det där i Milano? Jag måste åka till Milano. Jag köpte iochförsig ett par liknande burkar när jag var där ifjol, en amarelli rossano-burk och ett par små Leone-askar men de var i papp. jag är så svag för plåtburkar! med gammaldags design. herregud. :)

Carolina Sins sa...

Hej,
Ja, visst är de fina!
Har också köpt Leone-askar i papper
men den här i plåt var ju ännu finare!

Sen är de ju goda också!
:-)