torsdag 29 juli 2010

På ön






Det var helt galet varmt också. Jag invigde min prickiga femtiotalsinspirerade bikini och blev av en man på stranden kallad mozzarella-vit.

Sammanfattningsvis:

Har ätit något med tomat och ost varje dag.
Brände upp min bleka kropp som nästan aldrig ser soljlus.
Hoppade från solstolen eller sprang de tre metrarna för att inte bränna sönder fötterna.
H´s bagage kom inte med flyget så hann fick köpa nya kläder när vi kom fram.
Hann klämma i mig tre pizzor.
Åt den godaste pastan med zucchiniblommor.
Ätit pasta i någon form varje dag.

En helt perfekt semester! (förutom det borttappade bagaget och en flygbiljett jag köpt i onödan)

1 kommentar:

susanne sa...

Jag har sett en del av bilderna en gång, kan knappt se mej mätt ! Så fint och vackert , jag vill åka dit ! genuint verkligen...