lördag 4 juli 2009

Lördags-fix



Nu när äntligen mina stackars fötter är på bättringsvägen så har jag blivit förkyld...
men är på bättringsvägen. Har precis tagit tag i renoveringen av fatet som ska bli fågelbad. Det mesta av den rosa färgen är nu borta. Försökte först med sandpapper och insåg att det skulle ta tid plus att jag skulle blivit så myggbiten att det inte hade varit värt det. Provade med vanlig tvättsvamp och det funkade hyfsat bra.
Nu tar jag igen mig en stund på soffan och så har jag bakat årets första rabarberpaj!

3 kommentarer:

Sara sa...

Ser så himla gott ut. Blir supersugen på raberberpaj!

Skönt att du känner dig bättre! Själv har jag bränt ryggen i solen och känner mig därav lite febrig. Dumt.

Carolina Sins sa...

Men Sara, att smörja sig inför vistelse är som du vet alfa & omega ;-)

Jamenvisst var det gott med paj!

Carolina Sins sa...

...vistelse i solen menade jag ju!