tisdag 24 februari 2009

Dennis Lyxzèn


Idag har jag varit och rensat ut en massa gamla tidningar som
jag fortfarande har kvar hemma. Mest Elle men även gamla "bibel"
som var en rätt bra tidning tycker jag.
Har fortfarande en massa papper och tidningar att ta mig igenom och massa gamla arbetsprover och skolgrejer...
Kollade lite i mina skissböcker från Beckmanstiden också.
Tog även med mig lite skivor hem, bl a The international noise conspiracy med Dennis Lyxzèn som även spelar i The lost Patrol.
Har inte lyssnat på dem på ett tag men fick ett ryck häromdan på youtube. Tycker fortfarande att han är Sveriges bästa popstjärna, det har jag tyckt sedan första året på gymnasiet. Måste gå och se dem live snart! Tyvärr kommer de bara till V-dala när de spelar i Uppsala och jag har ju inget kårleg. Man kanske kan jag se dem på Debaser i Stcokholm.

Sedan har han ju blivit nominerad till världens hetaste vegan av djurrättsorganisationen Peta också! ;-)

Bilden är fotad av Calle Stoltz/LUNDLUND och lånad från aftonbladet.se

2 kommentarer:

FRIDASFINA sa...

Hehe, sjukt het vegan! Har jag också tyckt, ända sen Refused! ;-)

Carolina Sins sa...

Åh, tack!
Äntligen nån som håller med mig när gäller rufsiga rock-pojar!

(ps. Numera är han ju blond, fast lika het!,ha, ha!)