lördag 18 oktober 2008

Julförberedelser!

Fina julhängen av danska keramikern Anne Black

Detta kanske man skulle kunna ha redan nu?


Pyssel från Martha Stewart


Det är alltför lång tid kvar till jul för att jag redan nu ska börja plocka fram julgrejer, plantera hyacinter, plocka mossa och ris...Tyvärr.
Måste vänta tills det blivit början på december, då får jag leva ut mina julfantasier.
Är ju egentligen minimalist men när det är jul får man ta i lite.
Under tiden få jag börja pyssla, för om det ska bli nåt är det god tid att börja nu. NU!

4 kommentarer:

Sara sa...

Mysigt! Jag har ju fått Sören att åka ända från Ödeshög till Stockholm för att hämta min fina julgransfot och mina julkulor så jag kan få njuta av dem i jul. Även i år kommer jag nog tyvärr missa din julpyntning :-(. Om jag inte kan komma förbi i mellandagarna på någont sätt...

Linda Öhman sa...

Vad fint!
Jag ser fram emot att komma hem i december och julpyssla. Det känns dock avlägset här i somriga Rom. Idag varit ute och svettats i solen och svalkat mig med god glass.

FRIDASFINA sa...

Åhh, jul jul, strålande jul! ;-)

Karin sa...

Va mysigt! får lite pysselcravings! Vi får ses snart snart snart och ha pysselhelg!