onsdag 13 juni 2012

På modet

Verkar som att jag har hakat upp mig på två saker. Draperade kläder och rävar. Klänningen från Fifth Avenue shoe repair var så överdraperad att jag inte såg vad som var vad så jag hade sönder den när jag skulle ha den igår...blir till att tråckla ihop då. Byxor i två lager med smala ben och vidd upptill, även dem från Fifth avenue´s outlet på Nybrogatan. Mobilskal finns hos engelska Aubin & Wills. Skor i lackat fuskskinn från Stella McCartney.(Finns bara i min fantasi för de är slutsålda) Armbandet Screw bangle från Sophie by Sophie. Halsband i trä/metall från Monki. Puderrosa klänning från Acne. Vill man tugga matchande och fancy så kan man shoppa sig tuggummin från Hermes...

2 kommentarer:

Karin sa...

Klänningen har du väl redan? Vart får man tag på tugummiasken?? Sophie by Sophiearmbandet provade jag men det kändes lite "oäkta" när man en gång ställt in sig på Cartiers love bracelet! Rävar har alltid varit toppenfint! Vill du låna Mickelina? :) Hur är läget med dig/er förresten? Planerat för sommaren än? Kram

Carolina Sins sa...

Hej, tuggummiasken fanns hos forumshop.es men verkar vara slutsålda. Oj, ja såg nu att armbandet var väldigt likt Cartiers... kanske blir det till att läsa en rävbok på semestern ;)
Ringer dig ikväll och diskuterar saken vidare!