fredag 23 december 2011

God jul!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken trevlig sida, bakar du allt själv?

Carolina Sins sa...

Tack! Ja, jag bakar allt :) Såg att du hade mycket fint och gott på din blogg! /Carolina

Anonym sa...

Hej Carolina!
God jul på dig själv, eller kanske ska säga gott nytt år istället nu när julhelgen är förbi.

Du, jag har verkligen fått för mig att du stickat fiskbensmönster? Jag vill göra det, men det verkar svårt och behöver lite hjälp. Har du koll på detta finfina mönster?

/Petra

Carolina Sins sa...

Hej på dig! Har inte stickat fiskbensmönster. Mina favoriter är ett bladmönster och påfågelmönster, båda väldigt lätta och roliga att sticka! Kan maila dem om du vill. Stickar just nu på ett par lovikkavantar och ska börja med pulsvärmare.

Anonym sa...

Oh! Gör gärna det! Tack. Behöver lite inspiration ( : . Men jag ska försöka mig på fiskbenen också! Inte ge mig...

Gott Nytt år!

/Petra
petra.loefgren@spray.se