tisdag 18 oktober 2011

Höstens


I kontrast till förra färgglada inlägget kommer nu detta som går i, ja, mer i grått. Nu när jag la ihop bilderna så inser jag att jag verkligen undviker färg på kläder. Är jag tråkig, är jag praktisk, är det samma sak?! Gillar ju eg färg men får bli på raggsockor och på rosa vantar istället och på illustrationer och kuddar.

Basker: 49 kr, H&M
Kappa i återvunnen ull: 599 kr, H&M
Vegostövlar: 399 kr, Din Sko
Yllesockor 145 kr, Svensk slöjd
Rätstickad ylletröja: 690 kr, COS
Jeans: 690 kr, COS
Eko garn: 58 kr, Marks & Kattens
Sjal med räv: 99 kr, H&M
Twisted jersey dress: 690 kr, COS
Panelled knit top: 690 kr, COS
Tubhalsduk i ull: 350 kr, COS
Vegokängor: 299 kr, Skopunkten

2 kommentarer:

Ebba sa...

gillar kängorna från Din Sko!

Ebba sa...

Skopunkten menar jag ju, blandade ihop!