måndag 7 juni 2010

Jordgubbar & äntligen sommar!






I helgen har jag sått gräs, gjort en liten kryddrabatt och bakat tårta. Sommaren skulle promt firas in med gräddtårta tyckte jag, eller mest för att jag var så olidligt sugen på tårta. Fick tom tag i svenska jordgubbar, säkert odlade i växthus och riktigt dyrt pris, men ändå, de var goda.

Medan jag bakade, och åt alldeles för mycket tårta, så spelade H på Green Day-tåget till Göteborg. (Alltså ett tåg som tog Green Day fansen från Sthlm till Gbg för att se konserten)

Man måste ju bara älska H&M när de gör såna här fina skor och sött nattlinne i ekobomull!

4 kommentarer:

Karin sa...

Det är bra! Man ska va positiv och tro att sommaren kommer! På söndag hopps vi på sol och mer fika :)

Sara sa...

Oh vad härliga färger! Den tàrtan hade jag gärna smakat pà!

skoggie sa...

Nu var det för länge sedan vi träffades! Vi är friska, så det gäller att passa på nu innan vi drabbas av nästa virushärd! Kan träffas nästa vecka, sedan bär det av till Ö-vik. Hoppas du kan, lättast att få tag på mig via mail. Fina bilder och roliga inlägg som alltid i din blogg! Kram!

susanne sa...

Vilka härliga bilder ! Du skulle lätt kunna bli fotograf !