söndag 7 februari 2010

Hurtig söndag & semla









Kan knappt tro att jag skriver detta, men idag har jag varit på gympa. Överhurtigt och jag är ganska skeptisk till det hela men behöver bli lite mer rörlig.

Annars har det fikats med semla och kaffe, njutit av blommor och att se solen för första gången på evigheter.

Blommor, semlor och fint papper gör en glad, så enkelt är det! Och fina fat från W och K och av S en prickig sjal som tog två veckor på sig att komma hit från Geneve men som nu äntligen är här. Tack!

3 kommentarer:

Sara sa...

Jag har också ätit semla idag! Jag gick in i ett pyttelitet pensionärsfik som ligger runt hörnet och vad har dom där om inte minisemlor. Killen som ägde cafét hade visst en svensk flickvän. Trots dieten var jag ju då tvungen att visa min uppskattning genom att köpa en. God var den också. Grattis till gympan!

Carolina Sins sa...

Klart man måste uppskatta när man ser semlor på ett otippat ställe! Jag uppskattade semlan även på ett inte helt otippat ställe, Landings...

Idag firar jag att det varit sol och fågelkvitter!

Karin sa...

Åhh gympa, det var duktigt... nu måste jag oxo börja, suck! Tur att man inte tycker om semöor iaf!