söndag 2 augusti 2009

Lördag






Igår var jag och H till Stockholm. Jag hade tänkt att gå på utställningen av vackra klänningar på Hallwyllska museet men tiden gick fort och jag glömde bort den. Får ta det en annan dag istället.

Det blev lite fina blommor från Hötorget där man verkligen känner sig rik på lördagseftermiddagarna när det är rea och man kan frossa i blommor.

I fredags var jag på Himlas outlet och handlade en blå ugnsform. Ett annat fat som jag glömt bort är blåbärsfatet från Rörstrand som kommer från Vaksala torg någon tidig lördagsmorgon förra året.

2 kommentarer:

Karin sa...

så det blev stockholm... trodde det var lördagen som kommer som ni skulle dit. Var det bra?

Karin sa...

Härligt med outlets eller hur! Ittalas här i skåne är toppen om du har vägarna förbi nån gång! Kanske ska dit igen så säg till om nåt behövs!