onsdag 19 november 2008

Prick-yra!




Det var en rejäl prick-yra på H&M förra veckan i och med japanska gästdesignern Comme de Garcons kollektion. Shoppade 2 tröjor till mig och en skjorta till Henrik, inget passade.
Dagen efter hittade jag denna kofta som någon troligtvis hade lämnat tillbaka :-)

Prick-skörden denna vecka blev alltså: Kofta, omslagspapper och en liten julstrut i plåt.

Hittade här hemma idag kökshandukar som jag inte hann använda förra julen och som jag fått av Henrik. Kommer från roliga butiken Paperchase i London.

2 kommentarer:

Karin sa...

jippi! lite nya inlägg! carolina lever :)Kul att du hittade ett comme plagg du gillade! den koftan var fin och väldigt prickig! den såg jag inte i butik. '
Har bloggen fått lite julfärg oxo, snart börjar det väl bli dags att pynta, då måste jag komma och hälsa på dig! Kram

Carolina Sins sa...

Hej!
Ja, inte mycket bloggande denna vecka.
Har haft fullt upp med mjölken, som äntligen är på provtryck! (kommer ut i butiken v. 4) och med kalendern som ska vara klar på måndag.
Efter det lite småprojekt men förhoppningsvis tid för lussekatt-bak och julkortsfix också!

Kram